Powrót po długiej nieobecności

22:25

Witajcie

Zrobiłam sobie dość długą przerwę od prowadzenia tego bloga.
Niestety tak to ze mną jest zazwyczaj: tworzę nowe rzeczy, którymi jestem podekscytowana, a następnie szybko je porzucam. Miałam nadzieję, że z tym blogiem tak nie będzie, ponieważ pisaniu tu to bardzo przyjemny sposób poukładania własnych myśli i podzielenia się czymś z innymi. I wiecie co? Z tym blogiem tak naprawdę nie będzie. Przysięgam to w tej chwili wszystkim osobom, które czytają ten post oraz samej sobie.

Przestałam umieszczać jakiekolwiek wpisy na blogu w czasie, w którym dopiero się rozwijał, co było nieprzemyślane z mojej strony. Jednak w tym czasie uświadomiłam sobie, że naprawdę chcę mieć taki mój własny kącik do przelewania opinii i myśli, dlatego wznawiam tego bloga. I tym razem nie umrze tak jak poprzednim, jestem o tym przekonana.

Muszę przyznać, że główną przyczyną, która sprawiła, że tutaj wróciłam był filmik (tutaj jest do niego link) Mai, polskiej BookTube'rki, w którym mówiła o tym, aby się nie bać zakładać własnych kanałów BookTube'owych. I mimo że mój blog nie jest BookTube'm, to jest BookBlogiem - różni się pod wieloma względami, ale również polega na pokazywaniu jakiejś cząstki siebie, chociaż w inny sposób. Zdecydowanie popchnęło mnie to do wznowienia mojego bloga. Jestem jej za to niesamowicie wdzięczna, takiej właśnie motywacji potrzebowałam :)

Nie przedłużając, dziękuję wszystkim za przeczytanie :) Postaram się jak najszybciej wrzucić coś nowego, jakiś interesujący TAG albo coś w tym stylu.

Pozdrawiam,
Nûphi

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts