„Zwykli ludzie nie wiedzą ile dla kogoś zamkniętego znaczą książki" - Anne Frank

20:34

Witaj na moim blogu!

Jak pewnie się domyślasz patrząc na jego wygląd, jest to blog poświęcony książkom - chociaż możliwe, że pojawi się tutaj wzmianka na temat różnych seriali bądź filmów.

Czego można się spodziewać, wchodząc tu?Na pewno recenzji, różnych tagów, które mnie zaciekawią oraz często niezrozumiałego bełkotu o cudowności książek i czytania.
Planuję traktować to miejsce jako mój zakątek, w którym mogę, oprócz dzielenia się moją pasją z innymi, spokojnie poukładać swoje myśli na różne tematy. Najczęściej jest tak, że nie mam z kim porozmawiać o książkach, więc ten blog da mi na to szansę. Jestem również otwarta na każdą formę kontaktu i rozmowy z Tobą! Uwielbiam poznawać nowych ludzi, jednak zazwyczaj nie mam na to śmiałości.

Co do tytułu posta... Wybrałam specjalnie taki cytat, ponieważ myślę, że idealnie odzwierciedla to, co będę się tutaj starała przekazać - siłę oraz wpływ książek na nasze życie, charakter.

W moim następnym poście, który postaram się wrzucić jak najszybciej, pojawi się zbiór książek przeczytanych przeze mnie w marcu oraz krótka opinia na temat każdej z nich. Dodatkowo, kilka słów o challengu książkowym, w którym biorę udział w tym roku.

Nie przedłużając, bardzo się cieszę, że się tu znalazłeś/łaś i liczę na to, że zostaniesz na dłużej :)
Pozdrawiam,
Nûphi

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts